Główna » Relacje z latania

Fotki z dzisiejszego działowania

Autor: sp8ebc dnia 13 października 2013 komentarze 2

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.537265373020914.1073741858.453899021357550&type=1

Digg this!Dodaj do del.icio.us!Stumble this!Dodaj do Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!Dodaj do Yahoo!

komentarze 2 do wpisu “Fotki z dzisiejszego działowania”

  1. adam said:

    widze ze fajnie nosi na działach, ze tak kurwa jebana mac powiem.

  2. tomski said:

    moc była i tak i tak że tak powiem nie wiele to zmieniło , start ok brak tego rotoru i podchodzenie fajne bo nie przez te krzaczory a tak poz tym to po staremu, oczywiscie wielkie uznanie bo roboty kupa zrobione.

Zostaw odpowiedź:

Musisz się zalogować aby móc komentować.

Copyright ©2021 Cumulus24 – portal zrzeszający paralotniarzy z Beskidu Niskiego i nie tylko…, wszystkie prawa zastrzeżone. Webmaster: janec