Lekkie uprzęże
Od pewnego czasu szukam dla siebie lekkiej a jednoczesnie bezpiecznej uprzeży, sprawa nielatwa bo sprzętu o masie własnej do ok.6 kg jest juz sporo. Dlatego postanowilem sięgnąć po wiedzę osób madrzejszych w tej materii ode mnie: http://www.dhv.de/web/en/safety/articles-statistics/pod-harness-test/ Polecam i życze milej lektury! A tak przy okazji – mocno reklamowany Impres3 ma problemy z zapasaem…
ej no Jacek propagandę uprawiasz… jak ludzie źle pakują pakę to mają problem z każdą uprzężą. Jestem mega zadowolony,dla mnie mercedes 🙂
tu film obalająco wyjaśniający Twoją niesłuszną tezę:
http://www.youtube.com/watch?v=OKNs7pxar3g
pozdro
Witam!Ostatnio przyszedł kumplowi I3,rozmiar M,odrazu sie w nim podwiesilem,faktycznie wygoda niesamowita, wykonanie pierwsza klasa,szwajcarska precyzja dopracowany kazdy szczegól, mała rzecz a cieszy. Podoba mi sie rozwiazanie z zamkiem zamiast rzepa przy V-taśmie, zamontowalismy zapas Gin Yeti 40,idealny do impressa 3.wychodzi bez problemu,robilismy maly tescik. Fakt ze z protektorem nie zaszaleli,ale pod dupskiem jest dosc gruby.waga I3 4,7+Gin Yeti 40 1,75.6,45 kg plus mały plecak 125l(do wyboru dwa plecaki 100 i 125l) do tego mniejszego spokojnie wszystko sie miesci.
pozdro 600
Advance powinien przemyśleć ten protektor w tylnej części, 4 cm nie napawa optymizmem w razie upadku na plecy.
Janusz- racja.Z tym ,że na całej wysokości wypakowany jest grubo plecakiem, ciuchami i robi się niezly protektor (może to przewidzieli) 😉
Krzysiek, mnie wygoda wykonanie też zwaliło. Chociaż długo mi zajęło zanim dopasowałem wszytkie tasiemki pod swój tyłek
ani mi w głowie propaganda!!! Jak wiesz nie jestem ani dealerem ani szczególnym fanem jakiejkolwiek firmy! Po prostu to była jedna z uwag, ktorą zauważyłem w tekście!!! Każdy lata na tym, na czym dobrze się czuje i w czym mu jest wygodnie. Ja np. do tej pory wspominam jako najlepiej wykonane skrzydło Advance Sigma 4 a najgorzej to Windtech Quark i co? Mam tylko to pamiętać? Jeśli Windtech puści skrzydło, które mnie do siebie przekona to go kupię! Jak to mówił jeden gość: jestem żonaty ale nie ortodoksyjnie! Poza tym ten tekst jest ciekawy z jeszcze jednego powodu: wreszcie widać konstrukcję protektora, kilka maili wysłałem do producentów i dealerów, chciałem zobaczyć jaka jest konstrukcja tego elementu – poza Sup Airem – bez odzewu.
hmm… I3 ma te wade ze po wyrzuceniu paki czesto sie pruje (info z paraglidingforum.com).
Co do samego protektora to zgodnie ze statystykami ktore byly kiedys przeprowadzane wiekszosc i tak siada na dupe (tez gdzies na paraglidingforum.com to widzialem). Plecy to maly odsetek. Stad takie a nie inne protektory.
Poza tym jakosc advance po malu zaczyna spadac. Co raz slychac info o usterkach i braku checi do ich naprawiania.
BTW: Dawno mnie tu nie bylo. Fajnie blackjack’u ze do nas wracasz.
Sprzedałem swoje siedzisko SWING CONNECT LIGHT 2.Byłem z niego zadowolony. Miałem kilka nieciekawych lądowań.Uważam że poduszka to fajny patent.Tak jak zauważył Agrest większość siada na dupie.Mój wybór pada na kolejne uprzęże z poduszką. Jestem zorientowany na gin gingo airlight lub woody valley peak 2.
Już nie mogę się doczekać kiedy będę się do nich przymierzać.